Monday, May 14, 2012

::TUNAI JANJI DI BLOG::

Asslamualaikum...

Jam di screen laptop merah jenama hp saya ni ( ummi sponsor ) menunnjukkan 11.48 p.m. Hajat di hati balik dari training volleyball tadi, nak terus basuh baju. Haus pulak, so trus shoot ke DC ( DC tu dah di explain pada entri lalu...ok tak perlu la g godek2 entri lain semata-mata nak tau DC tu ape kan...dataran cendekia lah) beli air. Ketika  bertapak ke kedai jual air tu, niat hati nak beli neslo ais alih2 sampai je tersebut teh ais.Boleh???
Sebelum sampai kedai air lalu depan kedai nasi,, tetiba ade bro tanya : " adik nak nasi goreng free tak???" :: dengan pantas dan takbertenaga nya saya jawab tanak!...kuang3..pelik tak??mane pernah saya tolak rezeki sebelum ni...tapi sekarang ni musim diet dan jujurnya musim saya tak ada selera makan...huuu...( diet diet diet;;;diet duit sebenarnya kan )heeee...Jom kira hilangkan dahaga bersama teh ais kedai kat DC...hahaa..sruuuuppp....
Rupa teh ais setelah di gantung dalam bilik saya...Hahaaa

Oh lupe..sebenarnya niat nak update blog ni untuk tunjuk gambar arnab putih saya berbedak merah..hahaa..cekidout!!!

Nampak tak??? sedih kan???

ni plak bahagian depan..calar2 dan luka...kereta ku luka juga hatiku...huhu


Ok daaa..mau pergi basuh baju..Kang betimbun plak lam baldi sampai takde baju nak pakai plak kan...kuang3...* pernah ke?? kata baju banyak kan..bukan apa..rimaslah baju banyak tak basuh ni kan...lalallaaaa....

Jom bersiram bersabun dan memerah keringat basuh baju pastu kena perah sampai kering sebab nak terus sidai lam bilik...

* tanak hilang baju lagi....heeee

*Cegah lebih baik dari cari semula tak tau sape punye keje kan,....kui3

* Salam semangat nak buat fyp lepas ni :)



No comments:

Post a Comment