Saturday, May 12, 2012

::MAY 11 2012::

Assalamualaikum....

Seperti yang dijanjikan,ini adalah entri perihal birthday saya. This year sambut simple2 je ngan member yang sporting dan memahami.Juga macam biasala dengan iringan ucapan dari facebookers yang sudi wish kat saya.Thank you very much for the wishes.Tapi birthday this year macam agak sedih je tak tau kenapa.Mungkin kerana takde ucapan dari si dia yang ditunggu dan dinanti.Hmmm....tak pe la..Kira jujur habis da kot pengakuan terkilan ngan si dia...tapi si dia wish jugak akhirnya.Lambat sehari.Itupun hanya sms je.Sedih bukan??? tapi takpe lah.Benda dah lepas.Apa pun hidup mesti diteruskan ye tak???huhahahaa
*
Sedih juga sebab tak dapat celebrate ngan family terchenta tapi plannya celebrate skali ngan birthday adik bongsu saya balik cuti khas sempena hari gawai nanti.Hehehee....Ok happy balik.Sebut nama nak balik kampung je happy.Cane la kan klo da kawen nanti kena duk umah mertua??tak ke naya..takkan nak kena sedih memanjang je?? hmmmm...wonder! (sebab tu la saya tak kawen lagi ) yeay!! since smalm birthday saya so ramai jugaks la member2 duk tanya and wish supaya cepat dapat jodoh.Adus...ting!! terkena!!! tapi macam biasa la jawapan nya akan jadi nanti la...soon la...haaa..jangan sampai kena tanya ngn ummi lagi skali sudah...xtau nak jawab ape daaaa....kekekee...( alasan kukuh tak kawen lagi ye kawan2)
*
Sejarah kelahiran saya.Wahhh..nak bercerita sejarah bagai pulak.Biarla kan...ni blog saya.Saya dilahirkan pada 11 may 1986 jam 9.30 pagi ( sebab tu la kulit tak cerah tak gelap sangat kan) hahaa...bersamaan ngan 3  ramdhan tahun
*
Anak sulung dari 5 adik-beradik.Saya dilahirkan di kediaman ibu bapa warisan datuk nenek saya belah abah di Kg Beta Hilir dan dibidankan sendiri oleh abah saya.
*
Done for a little bit of my historical birthday! history la sangat kan...hauhaha...Kesian Ummi kena ganti puase almost sebulan la kan. Ape-ape pon terima kasih ummi kerana melahirkan along dan membesarkan along hingga saat ini! < tacin > dah kang tak boleh nak menaip pulak sedih nye kan.
*
Kalau sebut kata birthday je mesti kena ada kek kan??? pernah tak kamu sume terpikir nak tukar trade mark dari kek ke nasi ayam ke..nasi dagang ke..nasi arab ke..takpon paling senang ada buah anggur banyak2 sampai boleh buat mandi dan masker bagai....Hahahaa ( tu list yang saya teringin sebenarnya) terpulang pada citarasa masing2 la kan.
*
Alang2 dah menjadi kebiasaan birthday diiringi ngan kek dan ucapan,,,maka saya pon berkek juga akhirnya ( mengalah dulu takpe,,balik rumah kita bedal).Jom tengok gambar kek.Sikit je snap.Tak sempat sebab lapar sangat..hahahahaha
*
teringin nak makan ni.jumaat nanti nakpegi beli laaaa...

Thanks for the cakes

choc indulgent

ape tah lupe...namenye..yg penting ade stroberry la kat tgh2 tu kan

ni pun tak tau jugak..main bedal je laaa

Thanks jugak kamu :)

Birthday girl g karok

lalalaa...karaoke time with roomate and friends :)

Sekian untuk kali ini.Jumpa lagi di next entry ya:)
Miss you all,,,miss my family miss my old friends miss my quarrel mates and miss him too!!! and first and foremost miss all the moments in my life. Thank You ALLAH for everything!!!

Salam kekosongan hati muhasabah diri moga dekat dengan Ilahi :)

No comments:

Post a Comment