Friday, May 25, 2012

::CUTI TETAP CUTI::

Assalamualaikum..

Semepna cuti sambutan hari Gawai kali ini yang agak panjang, lebih kurang seminggu juga lah, saya semestinya tak kan lepaskan peluang balik kampung!!!!Yeay!!!Semangat datang tiba-tiba.Walau pun hati masih terfikir kerja yang belum selesai, tentang list nama 2nd examiner fyp II saya pon belum lagi selesai.Minta-minta lah tiada apa yang merisaukan.Moga dipermudahkan segalanya.
*
Al kisahnya balik kampung kali ini macam biasa la kena drive sendiri.Mujur kali ini ada driver spare ni ha.Hahahaa...sorry Bella. Tapi yang tak syok nya saya kena drive dalam keadaan kurang sihat.Batuk masih lagi  tak nak hilang. Selsema pun ada lagi walaupun sedikit kurang.Alhamdulillah demam dah pun kebah.Kalau tak memang tak larat lah crita dia.
*
Rutin hari ni tak buat apa-apa pun.MALAS.Biasalah hati dah kat kampung.Tak sabar nak jumpa semua kat kampung tu.( eh melampau pulak semua kan...family saya je la) Jumpa orang lain kang lain pulak ceritanya.Kang ada yang tersakit hati ke apa ke.Baik elak.Ye tak??
*
Niat di hati nak kemas-kemas barang pagi tadi, tapi di sebabkan al malas nya amatlah amt maka proses mengemas hanya bermula jam 4ptg.Banyak juga barang yang rasa perlu dibawa pulang.Maklumlah kan semester akhir dah ni.(doakan saya grad sem ni ya).
*
Check list barang yang perlu dibawa pulang belum lagi terbuat.Macam lah memori bagus sangat kan checklist pakai ikut kata hati dan apa yang terlintas je.kang ada lagi barang yang tertinggal nak dibawa pulang.
*
rindu sama ini budak !

Tadaaa...Jom kita layan volleyball dulu seround!!!



No comments:

Post a Comment