Thursday, May 10, 2012

:: MEREALISASIKAN AZAM ::

Assalamualaikum...
Haaaa.Azam lagi kan topik entri ni.Entah2 ade jodoh ngan orang nama azam kot???kuang3...apeponboleh la...yang penting hati mau baik ( sape plak nak cari teman hidup jahat kire stage bawah setan sket kan) ...Ok stop merapu.
Entri ni same je la macam entri lepas2 yang mungkin kamu semua tak baca pon, tapi nak juga saya shre kat sini. Hari pelik la kot bagi saya sebab selalunya dan kebiasaannya saya kalau waktu2 macam ni memang tak senang duduk macam arnab hilang anak la if tak pergi ber bola voli atau pon senang cite bola tampar la.Alaaa yang slalu kami duk maen petang2 tu.( macam la kamu sume tau ape sy buat petang2 kan)...dan arnab diguna pakai sebab saya geli ngn K****G hehee...paham2 sendiri la ye.
Semua nya kerana malas dan tak ade motivasi diri dan tidak bersemangat. Ape nak jadi ni : (
Kawan-kawan sume harap boleh tolong doakan juga untuk saya moga saya semangat , bertambah semangat untuk belajar menuntut ilmu dan merealisasikan cita2 saya nak grad this sem juga cane2 pon. Tetiba plak entri ni macam menagih simpati kawan2 lak .Ape pon ni blog saya, apa yang saya tulis sini tanggungjwab saya. Bukan nak puaskan hati sape2 pon, bukan niat nak kutuk atau kondem sape2 jugak, kalau terkena tu nasiblah, bukan juga untuk publisiti mahalan ke murahan ke ape, dan bukan nak tunjuk2 hebat bagai dikata sebuah pihak itu tapi just nak coret sebagai kenangan.Kenangan ok! highlight sket!!!!
*
Rasa bersalah???
Kalau nak kira ( perlu ke kira? ) dan fikirkan sangat boleh jadi gila. Jujurnya saya buat masa dan ketika ini amatlah malas dan rasa amat bersalah pada ummi saya, sebab die slalu pesan blajar rajin2 jangan tinggal solat jangan lupa doa, tapi saya slalu la sangat malas.Dan hari ini saya rasa saya punya tahap malas tu dah kronik.Ok orang kata la kan kalau kita asyik sebut malas je tu macam satu doa plak kan,,, so lepas ni saya nak cuba belajar untuk sentiasa sebut rajin la plak.RAJINNYA SAYA!RAJIN BETUL SAYA HARI NI! MOGA ESOK DAN SELAMANYA RAJIN ITU BERSAMA SAYA!
*
Entri ni macam tak da motif plak kan.Tapi saya rasa motif saya dah tercapai nak update blog la motif nya.Heheee...bosan lak kan.Jom kita skodeng gambar la plak.Gambar ada kaitan ke tak pon saya tak tau.
*
Ni time tengah bosan takde keje sangat snap pic gelas yang kami dapt masa sukol tahun lepas.Kami Johan tapi tukar ngan adiah naib johan sebab gelas ni la.mampu???

Ni pon tengah bosan dan teringat bunga ambik masa wedding Trah.layu dah :(

Inilah hasil di mana kehabisan stok makanan dalam bilik dan perasaan untuk bersiap ke DC tiada sama sekali.
*DC tu Dataran Cendekia tempat beli makanan la senang cite.
Watak : Mushroom soup dan biskut cap ping pong wani

Nak juga upload gambar bunga ni tak nyempat2 nye gambar tgh mlm2 buta gelap lah.Hp xtakde flash pulak.nak tukar night mode tak rei u ols...

Rajin x??hahaa...kankankan??? Corny froggy sedap je landing.Tu yayah bagi.baju tu lipat kecik2 sebab locker/ almari kat kolej ni kecik sgt...baju saya plak amatlah banyak nye kan. Cadar nak kena komen jugak ke???kuang3..cadar lama dah tu ..bile nak beli baru tah..

After like being fasting for a day, last night i rewards diri sendiri  belanja  diri sendiri makan mendalah name chicken chop ni.RM 6 harga die...ok la kan...Ni pun kira Ummi belanja la sebab sume pon pakai duit Ummi bagi :)

Laksa sedap name die ni.heheee,,walaupun nampak simple tapi sedap dan cukup rasa amat. Beli juga ni :) juga beli kat DC je otw balik dr kelas tadi :) Pon Ummi blanje.This is for RM 3.


Sekian dulu untuk kali ini.Mau bersiap2 ke court vb. Malam ni ada friendly match ngan team PLUS.
Gambar kompem la saya upload nanti ye.Bersama cerita nya skali.Jangan risau.hehehe.

Salam Maghrib semua.Hari ni roomate saya puasa.Anda?? saya off!! :)
ok daaaa....
Rajin dan rajin semua ya!!!

No comments:

Post a Comment