Saturday, June 23, 2012

:: SYUKUR SEADANYA DIRI INI ::

Assalamualaikum...




Hari minggu yang terasa nyaman walaupun bebanan fyp belum terlepas. Hari ni saya dan kawan-kawan ke Stadium Uitm Shah Alam tuk jogging.Hehheee.. Target kurus la tu kan?? weee..memang pun..sape taknak kurus kan? tapi kalau kurus sangat pun tak cun jugak ye tak.So so ok la kan. Test fitness sikit. Hasilnya memuaskanla saya rasa.


....


Tak banyak nak celoteh kat sini pun kali ini.Mahu bersiap-siap kemas bilik dan lipat baju pastu fokus fyp kejap.InsyaAllah saya boleh siapkan by today!


....


Sedikit kata-kata semangat dan nasihat tuk diri sendiri untuk dikongsi bersama.Yang baik semuanya dari ALLAH dan yang kurang itu dari kelemahan saya sendiri.Enjoy you day! Smile does not need to pay!!...


Sering kali kita semua khilaf, terkadang juga kita mengimpikan kelebihan yang kita tidak punya, namun jangan kita lupa bahawa kita ini manusia dan manusia tidak akan sunyi dari kesilapan lampau, sekarang mahupun akan datang.Justeru marilah sama-sama kita mengucapkan syukur atas segala kurniaanNya.Sekurang-kurang yang kita rasa mungkin sebaik-baik bagi yang tidak seperti kita! 


After jog!! bergambarlah kan.Ape lagi :)

No comments:

Post a Comment