Monday, June 11, 2012

:: Kesibukan yang semua orang alami ::

Assalamualaikum..

Huhu...macam lama sangat dah tak update kan.Ceh..(bajet ade orang nak baca pulak).Tapi hari jom kita layan blog sejenak.Ambik feel nak marathon thesis jap lagi ni ha.Dah brape hari thesis macam tak brape nak gerak je.Padahal simple je pun.Entah lah.... masih berkira-kira kecamuk serabut dan undefined feelings melanda.Macam-macam...
*
Balik dari bercuti hari tu pelbagai perkara berlaku.Ade berita sedih ade cerita suka juga duka. Apa-apa pun macam dah jadi tagline pulak kan...suka taip apa-apa...semuanya Allah dan tentukan.Tinggal kita usaha dan tawakkal.Jangan putus asa. Taip ni pun sekadar untuk motivate diri je. Pada yang terbaca mohon tolong doakan saya bersemangat ye.
*
Cerita perihal cuti macam dah habis je.Lepas cuti banyak juga.Tapi kesempatan nak cerita tak berapa mengizinkan. Cuma hari ape pun saya lupa, ada di entri lepas yang saya mention esok nak jumpa member lama. Ingatkan plan tak jadi dah sebab masing tetiba ada hal, alih-alih sempat juga saya jumpa kawan lama saya tu.Almost seploh tahun kot tak jumpa.Pernah plan nak jumpa b4 ni tapi tergendala juga.Alhamdulillah.Jumpa juga akhirnya.Rindu sangat.Tapi tak de la nak tunjuk kan.Kang nangis** malu plak kan...kui3...( hilang macho: macho ke??)
*
Plan nak g jumpa Fiza.Tetiba ade plak makhluk nama Syiqin ( hehee ) nak join. Bagus lah.Saya pun takde la bosan sangat.Kang boring plak Fiza hadap muka saya je.
*
Lokasi : Fakulti Pengurusan Perniagaan Uitm Shah Alam.Punya la jakun berapa lama dah study kat sini still boleh sesat.Parking jauh amat.Haaaa...kena plak cuaca yang panas memang terbaek!!! jalan sambil membebel lah saya. Pantang panas.Sumpah yang ikhlas pun leh jadi tak ikhlas.Jujur habis da ni..Tapi at least terubat rindu juga kan.Jumpa pastu g solat dan makan kat cafe baru buka katanya.Macam hape-hape tah cafe tu.Makanan grade negative terus.Serius.Takde rasa lansung , tapi saya terpaksa makan sebab terlalu lapar.Kang ada yang pengsan plak kan.
*
Jom layan gambar je la.Bila sebut jumpa Fiza je terus teringat kisah lalu.Kepala otak otomatik berputar jadi cam seploh tahun lepas.Tak sangka baik juga ingatan saya!! ahhahhaaa

hehee...truly Maahadia : Fiza

Fiza with Syiqin : Fiza pakai baju kurung ok!!!

Ok dah.Fyp macam memanggil-manggil dah ni  :)

No comments:

Post a Comment