Tuesday, June 26, 2012

:: EXAM ::

Assalamualaikum..

Musim peperiksaan akhir sedang melanda pelajar-pelajar degree Uitm tak terkecuali juga saya yang kena tempiasnya.Wah macam apa la kan exam pun boleh tempias2. Bukan ke kalau dah nama pun student haruslah ada exam ye tak?
...
Sebenarnya tak ada niat pun nak update hari ni, tapi memandangkan saya tengah tunggu pakaian siap  dibasuh oleh Mr Machine dan dah tak tau nak buat apa, so layan la blog ni kejap.Kang kena cop anak tiri plak.
...
Tadi ada satu kejadian depan mata saya dan tetiba terasa panas je muka.Geram pun ada.Bukan kejadian rompak ke bunuh ke apa cuma ni kejadian yang sangat bodoh saya rasa.
...
Al kisah rumet saya kehilangan sehelai baju beberapa bulan lepas, alih2 tadi dia nak ke washroom ternampak makhluk pakai baju sebijik tiga bijik macam baju dia, terus lah cik wani memanggil saya untuk kompem kan tu baju die ke tak.
...
Saya buat muka ala-ala penyiasat follow budak tu masa dia keluar dari bilik. Memang sama dan tempat koyak pun sama kat lengan belah kanan. So apa anda rasa? patutkah saya menyiasat lebih lanjut dan serbu bila ada bukti atau menganggap semua itu memang kebetulan???
...
Tambah keje dan semak otak nak pk lagi.Tapi tak boleh nak tipu sebab terasa harapan untuk dapatkan kembali pakaian kami yang dah hilang telah berputik. macam cinta la pulak kan.
...
Oh sebut pasal exam, esok saya ada paper lah cite die dan tak habis study pun lagi ni.Grrrrr...
Tapi tadi Alhamdulillah, terlepas satu beban di benak fikiran sebab dah submit draft report fyp.
...
Ok lah...timeout dulu...sidai baju, mandi solat dan study!!!


Bersepah study!

Budak ni study amatlah malas.Tapi hari ni dah  mula rasa rajin!! yeay!!!

No comments:

Post a Comment