Tuesday, June 12, 2012

::Kenapa ??? ::

Assalamualaikum...

Grrrr...terasa nak update lagi.Blur dah mengarang thesis yang tak tahu hujung pangkal. makin banyak digodek dan ditambah terasa makin banayk pulak knowledge and information yang terlepas pandang.Arghhhhh...!! Parah!! Chapter 3 masih terhegeh2...Mane nak cari masa untuk buat 40 graphs lagi.Nak try and error calculate lagi...grrrrrr.....( ini bukan mengeluh ya! )
*
Kenapa perlu tajuknya kenapa???
Sebab saya dah terasa tepu.
Sebab saya pun pening dengan diri saya
Sebab saya pelik dengan diri saya
Sebab saya rasa saya malas sangat ** tak tahu kenapa juga
*
Sebanyak mana pun alasan saya tetap kena juga buat dan siapkan thesis ni. Oh!!! Sebenarnya ....sebenarnya....saya nak masak maggie dulu...terpaksa...sangat lapar...
*
Semalam niat di hati nak puasa.Teralit mengadap lappy tengok2 jam sudah 5.31 pagi.Sempat ke nak masak maggie tuk sahur??? kompem saya jawab sendri la : kompem tak! ( dan saya tak brani nak gamble puasa dengan kelas pagi jam 830 dan cadang nak marathon thesis and assignments lepas kelas lagi. Kompem2 saya hilang fokus dan lembik jika lapar.
*
Jom masak maggie dulu!!*eh lupa..gambar haruslah ada! kenapa perlu ada gambar?? saya jawab : perlu kot..penyeri blog :)....
Ape kaitan gambar dengan entri???
Ok! disebabkan entri ni harus ada penyeri saya sertakan la gambar kerongsang hadiah dari ummi beberapa tahun lepas.Kalau tak silap sudah 5 tahun kerongsang ni dengan saya.Dah tercabut 2 biji mutiara kat tepi tu ( bukan ori pun mutiara tu )..

hehehee...Ape2 pun terima kasih ummi :)
Walau dah lama dan tercabut mutiaranya along tetap pakai lagi :)

Tetiba semangat nak pergi kelas awal!! Yeah!! tanda2 rajin sudah muncul!!! 

RAJINLAH!!!!!

No comments:

Post a Comment