Wednesday, June 6, 2012

::Cuti Rojak::

Assalamualaikum...

Eh? rojak?? makanan lagi tajuk entri kali ni kan??? tapi bukan pasal makanan je.Ada lagi kejadian dan menda alah tak alah lain bakal saya coretkan di bawah.So itu lah sebabnya tajuk entri menjadi rojak.Kira campur2 cam rojak la konsep dia.
*
Tadi tak terfikir pun nak update blog ni.Tapi mata pulak macam biasa ke tak biasa ke memang jenis susah nak tutup bila malam.Kekadang terlintas juga barangkali tempat strategik untuk mata saya lali ialah dalam kelas ketika lecturer sedang mengajar. Ape ke tak senonoh nye mata saya kan. Eh bukan salah mata tapi salah saya yang kawal mata ni ha. Moga mata mau lelap la pasni. Kan baru je lepas pujuk dengan kepak ayam bakar. Heeeee... baru dinner kot ni ha. Terasa macam berdiet la pula.Eh??bukan ke memang tengah diet?? tengah ke tepi ke slalunya diet saya tak pernah sempurna lah. Mungkin bertahan 2 hari atau paling sadis bertahan 2 jam saja. Diet kamu sume camne pula???
*






No comments:

Post a Comment