Tuesday, June 5, 2012

::Minyak Lintah::

Assalamualaikum...

Haaa...geli tak baca tajuk entri ni??? mesti ada yang geli kan?? tapi sbenarnya minyak ni takda lansung rupa lintah mahupun kaler ala-ala lintah. Putih jernih lagi dan bagi saya yang bukan penggemar mana-mana wangian ni,  baunya boleh dikatakan agak wangi dan menyenangkan. Berbeza pula dengan room mate saya.Katanya bau minyak ni macam sedikit kuat dan menusuk hidung. Sah-sah la menusuk hidung.Tak kan menusuk kalbu ke menusuk telinga ke kan.Tapi biasa la pandangan manusia kan berbeza.
*
Ni la rupanya.Kecik dan comel.Yang tulisannya kaler putih tu rumet saya punya.Yang sebelahnya tu is mine.Ummi bagi.
Al kisah keluar topik minyak lintah ni sebab duk bising sambil borak sebelum cuti aitu. Kerana seekor nyamuk, macam biasa la saya ni allergic nyamuk.Bising-bising kang tambah pula parut di kaki ke tangan ke muka ke dan mane-mana yang boleh bagi space kat parut lah. Then suddenly rumet saya cakap : eh org ade minyak gape xtau. Tapi penoh dengor op minyk lintah.Ade org kabo leh ilang parut. Gane hau rupe die.Ade op?klo ade nok tgk. Kata rumet saya la.Saya pun dengan bangga nya reply kepada beliau.Ade-ade. Pastu die plak ckp..eh macam same je ngn org punya.Haaaa...bongok pulak rasa. Ce tengok lam bakul atas rak tu katanya. Saya pun selongkar la bakul bedak2 beliau tu. Dahhhh..memang sama la cita dia...Hehehee...Tu je la cite minyak lintah versi TV 2B0257 ni...
*
Sape-sape ade info lebih pasal minyak ni tak?? boleh share.Nak juga baca.Heheee..mana tau leh bagi semangat untuk guna minyk ni continuously. Skg ni xguna-guna pun lagi ha. Camne nak hilang parut kan...
hmmmm
*

Sekian dulu tuk kali ni. Mahu bersiap.Cadangnya mahu keluar ketemu kawan lama. Oh rindu!!

No comments:

Post a Comment