Tuesday, June 19, 2012

:: Misi Tertangguh ::

Assalamualaikum

Wahhhh...macam gempak je misi-misi pulak kan. Hmmm...bukan apa pun, misi nak update blog je yang tertangguh. Penat tidur seharian selepas perlawanan persahabatan dengan team sukma Terengganu (volleyball). Keputusannya Uitm menang 3-2.
....
Entri ni bukan nak cerita pasal friendly match tu pun.... pftttt
....
Ini pasal Euro 2012 lagi. Kan musim euro, so saya pun konon macam update sangat la dengan result euro ni kan.Padahal baru je tengok 2 perlawanan secara live. Al-maklum la stay kat kolej, astro entah ade entah tidak. Nak lepak mamak kompem2 ramai makhluk, pastu pelik2 dan macam2 ragam pula kan.Tak pasal2 mengundang saya yang xbrapa nak tabah ni mengumpat pula. tambah timbangan dosa pula kan. Bila difikir, baik elak la kan. Jadi saya memilih untuk ke tempat yang lebih privacy iaitu kfc.Ape yang privacy nye kfc tu ialah.....takde ramai orang dan agak selesa nak layan bola la kan. Boleh on9 sambil2 chat bagi yang takde bb ke yang hp die xde wifi ke..aaaa....lebih kurang cam saye la senang cite.
....
2 hari bermalam di kfc federal highway memang enjoy. 1st night bersama Kinah dan Fakhrul dan 2nd night ( malam td) saya sorang!!! Yeay!! lone ranger!! Tapi yang bestnye sorak sorang2 sambil borak2 ngn pekerja kfc tu.haaaaa....Dan paling penting perlawanan malam ( awal pagi tadi ) dimenangi oleh team pilihan saya pada Euro kali ini.
....
Cite pasal team pilihan, kali ini saya pilih SPAIN dan ITALY.
....
Kenapa? alasannya kerana : prediction saya untuk mereka menang tinggi, dan saya suka cara dorang main.I means the way they have their football. Bukan kerana player handsome ke ape....( mention kat sini sebab most of men outside sume duk ckp women minat bola sb player handsome ) ape pon tak boleh! I am not that kind of woman or lady ok!!!!
....
Malas cerita panjang kita layan gambar.Google je pun. Tapi janji gambar ni menarik punye...Hehhehee
....






Cantik kan??? it was in Spain!! 

Pilihan pertama Spain.Kedua Italy.
Kedua-dua negara tersebut dah masuk lam list tempat yang saya nak pegi :) heheeee

Now : fokus study plak.Esok test!!



No comments:

Post a Comment