Wednesday, September 5, 2012

:: Came on to myself ::

Salam

Separuh jiwaku pergi tu tajuk lagu kalau tak silap. Dulu tak layan sekarang macam terasa kena pada diri sendiri. Bukan putus cinta hokeh. Tapi patah hati. Eh! Bukan ke patah hati pun macam tajuk lagu jugak ke???? ape-ape je la. Kepala hotak ni kekadang biol sebab pikir masalah yang tak tahu hujung pangkal. Tetiba muncul dan tetiba boleh hilang macam tu aje. Peliksssss sungguh!
...
Punya mimpi dan impian yang besar. Semua orang pun rasa nya ada impian masing-masing. Kekadang hanya angan-angan je. So do I. huh!!! Bila nak berubah?? macam dah bosan pun ada ngan soalan bagi diri sendiri tu.
...
Benarlah kata orang yang berpengalaman, yang susahnya tu adalah first step. Saya setuju!
What is my first step?
When I am going to start?
Where to start?
Which way should I take?
and so on...bla bla bla..last2 blah semuanya....satu pun xjaln... apa nak jadi???
...
Ada pula yang kata saya ni tak reti bersyukur. Bukan tidak ya, tapi bersyukur sangat, cuma hati tak tenang selagi masih belum capai impian saya, tidak banyak dan bukan senang. Nak senangkan parents saya dan tolong mereka. Oh : then ada plak cakap slama ni menyusahkan ke???
Yes! I feel so... that's my own feeling... my own style... tak sabar nak ada income sendiri dan bagi pada ummi... that is the only thing that wondering me now!!! nak kata haunted tu takde la. Tapi even not every seconds, it's comes every hour i guessed!!
...
Pray pray and pray!!!!

No comments:

Post a Comment