Thursday, October 11, 2012

:: Kata orang-orang lama ::

Salam semua salam satu Malaysia dan salam sejahtera di mana sahaja anda berada.

Topik kali ni ialah macam tajuk entri la. Kali ni saya petik kata-kata orang yang berpengalaman yang kita semua memang biasa dengar. Pandai tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar.
...
Haaa...maksudnya saya rasa tak susah pun nak difahami. Perkataannya pun memang kita dah biasa guna dan dengar serta faham. Bukan maksud nak sindir sesiapa apatah lagi menyinggung perasaan manusia yang tahap sensitifnya berbeza-beza. Hanya sekadar perkongsian dan saya rasa menarik untuk sama-sama kita renungkan.
...
Kebetulan plak hari ni saya terdengar kata-kata tu dari mak kawan saya. So, jadi modal blog la sket. Dari tadi nak update tak jadi. Idea banyak tapi tak tahu nak start yang mana dulu. So draf je blambak dlu.
...
Ok lah. Mau basuh baju dulu. Bersiram kejap pastu mungkin bersiaran lagi atau tidur mengambil tempat pun saya tak pasti.
Hehehhee...Yang penting kite semua rasa happy.

Mak budak ni la yang bagi idea tajuk entri ni :) hehehe...Mekaseh makcik :)

No comments:

Post a Comment