Monday, October 8, 2012

:: Allah maha adil ::

Salam

Sesungguhnya ALLAH itu maha adil. First and foremost syukur alhamdulillah. Di saat kami ditimpa musibah, masih jua kasih dan rahmatnya tidak putus-putus mengiri. Bermula dengan perancangan yang baik, perjalanannya menjadi kurang enak serta pengakhiran yang telah dilalui dengan perasaan bercampur baur akhirnya menjadi sebuah memori terindah. Benarlah sungguh, andai tidak salah mahupun jua khilaf, pansti jalannya ditunjukkan mana yang hak dan batil. Moga kita tidak lalai dari mengingatinya.
...
Bermula dari batuk dan selsema melampau, kapten pasukan yang cedera sebelum pertandingan bermula ( sehari sebelum) dan diambang ke perlawanan akhir menjadi kelam kabut dek rakan sepasukan cedera namun natijahnya kami pulang bukan tangan kosong kali ini. Bermula sebagai pasukan yang tidak bernama mahupun dikenali, apatah lagi menginginkan kemenangan yang setiap pasukan ingini, akhirnya perngorbanan dan kesungguhan serta kerjasama yang amat profesional dari semua pihak kami berjaya menggondol hadiah tempat ketiga bersama team ARMY LADIES di Kejohanan Bola Tampar Terbuka Piala Pendaftar USIM kali ke 5 kalau tak silap.
...
Sejuta terima kasih pada semua yang memberi sokongan yang tak berbelah bahagi. Lain kali kalau ada ruang jgan serik jemput lagi ye. Hehheee..
...
Sikit aje gambar dari koleksi saya. Will update details untuk kejohanan ni. Entri khas untuk bola tampar ...perhaps.


 

No comments:

Post a Comment