Friday, January 13, 2012

::VOUCHER RM200::

Assalamualaikum...
Hari tetibe je semangat nak update blog.Semuanya tentang voucher rm200..hehe..semua student dapat voucher ni ok.jangan risau.Rasenya dah ramai yang update pasai mendalah ni.Saya pon nak jugak la update.Ape boleh beli dengan voucher ni??
~ Saya pon tak sure sangat tentang barang yang boleh di beli dengan voucer ni tapi mengikut kata rakan2 boleh beli ape saje yang di jual di kedai yang buku yang mane voucher ni valid lah.Pastu dengar pulak cakap2( cakap2 ok xtau betul ke tidak) tapi nak jugak bagutau kat sini, ade yang bagitahu dekat kedai buku popular novel dan cd yang dijual di situ xboleh guna voucher ni, tapi dekat MPH boleh.So mane satu pilihan anda?? Saya jawab TERPULANG!!! Ape-ape pon semoga kita menggunakan voucher' ni sebaik-baiknya.~
~ Buat rakan2 saya di uitm, especially student engineering boleh ambil voucher ni dekat tingkat 5 blok 2 bangunan sains dan teknologi uitm..ha!!habis bahasa melayu dah ni( sebab tadi beli buku dalam bahasa melayu ye)..Ape yang perlu bawa : kad matrik dan kad pengenalan jer :)~
~Ok.Dah penat membebel melalut kita terus je kepada motif entry ni ye.~
~JOM LAYAN GAMBAR~
Ni la rupe voucher tersebut

Buku pertama yang saya pilih :)

Buku Ke2...

Jeng3!buku ke3..Buku ni mcm da lapuk tapi saya belum baca.So beli lah!

~itulah ceritanya~saya beli buku-buku tersebut kat kedai buku MPH :)

~:: Selamat Membaca::~

Salam tenang dari saya :)
Assalamualaikum..::FASIHAH ABDULLAH:

No comments:

Post a Comment