Sunday, April 8, 2012

::NAZREEN MOKHTAR'S WEDDING::

Assalamualaikum.
Entri kali ini mungkin tiada apa yang bermakna bagi anda, tapi saya amat bersyukur dan berterima kasih kerana diberi peluang untuk bertemu kawan-kawan lama setelah ada yang tidak pernah bersua hampir sepuluh tahun malah jika diingat kembali saya dengan si pengantin juga sudah agak lama tidak ketemu.
*
Maka al kisahnya saya telah menerima undangan ke majlis resepsi Nazreen dan pasangannya Razemi melalui facebook je, tapi kira ok latu jemputan zaman moden la katakan. So saya plan nak attend the reception sebab memang niat di hati dengan harapan boleh jumpa kawan-kawan lama (oh seronok!).
*
Bermula dengan bertanya cik Mazies samada nak pergi ke tak sebab saya memang tak pernah nak confident kalau drive sorang2 ke mane aja. Bincang punya bincang ( bincang la sangat , mesej je pon) maka kami telah decide untuk attend the reception, tapi kami sekarang ialah bertiga ( Puan Nur Zahidah Baharuddin ) pun nak join.
*
Saya amat seronok sebab saya tak payah nak drive.(Mazies bawa kete die ok).Kami dengan yakinnya
( padahal dah tanya GPS saya cik Sahlil Miraz ) pastu tanya pulak coach volleyball saya En Reo Rizal sebab kami bertiga memang tak tahu jalan ke Dewan Dato' Othman Harun Kem Wardieburn Jalan Genting Kelang Setapak. haaaa!!! amek kau..!!!Setelah separuh jalan kami lost, mujurlah Pn Zahidah kita ni canggih and up to date sket dari kami berdua (saya dan Mazies).Guna la die punya Galaxi Tab ke hape mende tah namanya cari and tengok peta ke tempat di tuju, lost jugak! Hhahaa..akhirnya guna gps kat hp Puan Zahidah yang boleh cakap-cakap tu ha,baru nak terhegeh-hegeh jumpa tempat kejadian.(haha: majlis dah tamat tepat2 kami sampai) boleh?? masuk2 terus g jumpa pengantin dan masuk lam gambar dengan bangga!haha..keji u..
*
Kami sebenarnya amatlah lapar sebab dari pagi tak makan kononnya nak g kenduri kan.Hampeh sampai lambat pula, nasib baik nasi masih berbaki, itu pun saya kira mungkin untuk kaum kerabat yang sibuk melayan tetamu saja.( ade kami kesah sebab kami lapar laa). Makan tetap makan!
*
Sebelum makan sesi bergambar dan berborak dulu. Seronok dan gembira!Itu saja perasaan saya ketika itu! Happy teramat boleh jumpa kawan-kawan lama yang sememangnya lebih memahami antara kami ! I miss you all damn much! Yang sempat jumpa tadi ialah Fetty, Tutty, Haini dan babynya beserta husband, Atun dan
husbandnya, Mek Nor,Wawa, Izzah,Fiza dan semestinya la pengantin Nazreen @ Yeen.
*
Ini sesi gambar la pulak ye.
Ni gambar pemandangan cantik dari dalam kereta sebelum hujan agak lebat beserta guruh dan kilat.

The Pilot of the day : cik Mazies :)


Co-pilot with Puan Zahidah's tab.

kami :) xcukup ramai lagi ni.

Ni la tempatnya :)

Saya la.Tengah tunggu Mazies dan idah solat asar kat masjid dalam  Kem Wardieburn tu.

3 comments:

  1. yeayyyy..suka2..weekend ni kalo free aku g ambik lg g mkn gulai lg org kawen lg kita insyaAllah nanti..haha

    ReplyDelete
  2. nk bg link blog aku jgk..hehe http://maziesnur.blogspot.com/2012/04/with-fafa-and-zahid-to-yeens-wedding.html

    ReplyDelete
  3. yeay da bc,,,kui3...I'allah :)

    ReplyDelete