Thursday, March 29, 2012

:~Terima Kasih Daun Keladi~::

Assalamualaikum..
Haaaa!Disebabkan ada orang tu (Boboi Themafia) siap update blog kerana saya maka saya pon mau berbalas blog entry la di sini ye.


*
Entry die cakap pasal siap nak terkentut sebab ade org mintak die updatekan blog..hahaa..ok.
*
Ini dia khas untuk mu. Hanya ucapan terima kasih bersama iringan kehilangan kedahagaan dan kelaparan keropok lekor saya titipkan.
*
Malas nak cerita banyak sebenarnya sebab baca pon belom habis lagi ni. kuiz menanti petang nanti.( ala kuiz je pon kan..mesti kamu sume ckp camtu kan kan?,,,xbeak tipu..dosa k:) hehheee..
*
Kita selongkar gambar je la.Tengok mcm mane,mnarik ke tak gambar nye ye..cikkidouttttt!!!
Ni la rupenye t talk bubble tea nye palstic penutup bekas ye:) ijau mcm kaler froggy saya je.

Ok: see da hbs airnya dan hampir licin sudaa

Bacalah caption kat bekasnya:) agak menarik..kehkehkeh
*
Cukup la stakat ini sahaja.eh lupe plak..terima kasih juga untuk keropok lekor.xsempat amek gambar da habis dimakan ye.Untuk pengetahuan saudari boboi saya goreng dan bawa ia ke court lalu dibedal oleh makhluk2 kelaparan termasuk saya di court pada ketika itu di ketua oleh encik aiman juga penolongnya en fakhrul dan dilicinkan oleh cik lieq :)
tapi air t talk tu saya sedut sorang2 jer tak kuasa nak share2..
hahahhahaa
*
Terima Kasih Daun Keladi
Lain Kali Blanje Lagi
credit to : setter terrer kaki kuat tangan gagah

No comments:

Post a Comment