Saturday, May 21, 2011

::~ SECEBIS KENANGAN~::

Kenangan???

Hmmmm..sbenarnya sume org ade kenangan kan..Tapi saya nak share jgk la kenangan saya.. :)

Recall...loading...haaaa!!!!


* ape ek???cane nk describe best tu???arghhhh tetibe je ilang idea...memory lost lak..
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

ok saya nak cerita time skolah dulu

(sklh menengah ok atau omputihnye panggil secondary school )

recall kelas P-1,1-3,2-4-3-5,4sc7,and last 5sc6..

hehe..(punye teruk ranking kelas kan??!)
 
P-1

Guru Kelas : Pn Hazimah Mamat( ummiKu)huhu

lain2 cikgu yang mengajar pon da xingat sangat..yg paling ingat pon Ustazah Khadijah Kun Ahmed....(kompem sume budak maahad zaman batu dulu knl kot ustazah gempak ni)

BI : Teacher Hartini

alamak ..!!!yg lain lupe la..siyes lupe.. (nnty klo ingat saya sambung balik ye)

budak2 kelas yang saya ingat kompem2 la budak sebelah saya kan...

(aimi amirah and noraini) yang lain klo xcilap la..hasifah aziz,nurul hanan mustafa,atikah tahir, atiqah zulkifli,analhuda abdullah tahir,nurul husna shaberi (tokoh pelajar tym tu)uhuu...sape lagi ek..recal2...ok..alya naili rozhan,wan nurul arifah (cikpah kecik) zatu amni(best student for UKSA);;;p/s:uksa stand for ujian kemasukan safful awwal..or ujian langkau kelas...ok lagi...noraini mahmood,noor husna abdul hamid,sunita abd hamid..errrr..ok daaa..ingat dah...time ni saya jakun lagi..1st time masuk skolah agama(kat umah pon jarang pakai tudung)hehee..tetibe sekolah agama..pakai Tudung Labuh beb>>tapi saya cool je time tu...hoho..tido je keje lam kelas..ok habes untuk removenye time..tak banyak yang best sebab saya g skolah n balik skolah ngan ummi saya (budak baru masuk klolah mnengah kot)..life just started!!hehee
Owh..nila gambar tangki air kota bharu Blakang blok C mase saya p-1 dulu
Ni plak pintu pagar utama skolah..Mase saya skolah dulu xde pon camni..lupe dah cemane ye..

Haaaa..cantik x..saya amek gambar ni kat fesbuk sape tah..tp saya tau itu kat padang skolah saya :)

ok daaa...akan bersambung di lain masa ye..saya cube korek gambar lame ok :)
With LOVE n PEACE : FAFA ABDULLAH
Kenangan paling best?

2 comments:

  1. faa, setelah dik0rek2 akhirnya jmpa juga entri pasal skolah neh..aku dok klate neh, blk 2 ari ada appoinment..esk nk g dh..so, ssh sket nk online, giler lembab..aku pn xbrape reti sgt nk share link, cuma kalu mu nk bg aku tgk mu copy jer address kt atas tu pastu paste kt blog aku..mana gmbr2 aku nyos?haha

    ReplyDelete
  2. ur pic will be here soon..dun worry babe :) love u lah..huhuhu..banyak lagi part akan

    ReplyDelete