Saturday, May 21, 2011

:: ini cerita yang baru dikorek ::

BROGA HILL..kat mane entah..lupe sudah..da la sesat awal2 pegi..huhu
Kami ( saya, shasha, kojek, kinah, zaim and stone) ni kawan volleyball saya k..kami gerak dlm kol 4 pagi camtu la menghala ke destinasi dengan kete shasha dan arnab putihku.Time tu kete baru la ok.Skg da kaler macam kaler tingkap yang da di *tinted..sentap ok..

Pusing punya pusing sampai la ke depan tokong cina dan mane2 tah..baru la nampak org jual daging(euwwww..daging tttttttuuuuttt k) naseb saya tanya budak skolah yang tengah tunggu bas time tu..kalo tak mau muntah kot tengok mendalah tu tengah dipotong secara dekat..(hahaaaa)geli

Rupe-rupenya da terlepas sudaaa..ok patah balik baru jumpe (depan ladang arnab je kot)

xmau panjangkan cerita ,kita tengok gambar je la ye..
p/s : klo nak pegi sane dan daki bukit tu,,sile pakai kasut ye..bahaya jugak la..(kami pakai flip-flop je time tu)huhuu(stone je pakai kasut mizuno)haha..mahal tu!!!
Lagi satu bawa air siap2 untuk amek wudhu' dan juga untuk diminum lah sebab kat situ xde provide tempat solat surau ke ape ke..memang sume sendiri ok!
( xpasal2 saya dan kojek ke university nothingham kot::::lupe daa)pegi tumpang solat siap imamnye orang arab coz Uni tu mostly foreigner students..hehee..(canteeekkkk kot view dalam kawasana Uni tu)
Guard die pon xbanyak soal ckp nak tumpang solat trus bagi masuk..xde nak mintak2 IC ke hape tah.. Thanks Pak Guard tersebut..hehee
daaaa..banyak sudah pesanannya.. Lets do some eye's excercises!!!

Kita ikut kronologi ye..ini gambar sebelum naik ke atas bukit k..
(kinah wif her froggy)

Ini plak zaim..before naik jugak..Minum dulu!

Ini Stone bersama baju oren karismanye kot,,hehee..(kasut mizuno xnampak)




ok ni gambar da sampai atas daaa..otw naik xde plak dalam camera saya..







ok daaa...banyak gambar saya kan??hehe..sah2 la kan..da name lagi camera saya..ni je yang ade dalam koleksi.yang lain ade pade kinah.. :)

No comments:

Post a Comment