Monday, May 23, 2011

::INI PASAL EMOSI::

haaa....kang da emo daaa..naseb daa..disebabkan ini pasal emo kite pakai bahasa emo la ye..

KAU YANG PERTAMA
Tolong la wei jangan jadi bodoh sangat..xkan nak suh orang melutut depan muke ko nanges2 pastu ckp tolong la jangan jadi bodoh???camtu eyh??
~aku memang along n aku hanya nak tolong~~tapi aku tolong kau kau pulak wat bodoh..bukan aku nak ganjaran ke adiah ke duit mak bapak kau ke..tapi kalau kau sampai menjerat leher aku takkan aku nak diam je..*aku hamba biasa yang masih jauh tersasar di jalannye..(tanak aku mati di tangan kau)
ko jangan ingat org baik ngan ko org suke ko sangat ke??hahaa..rmai kot duk kutuk ko..kunun sopan berterus-terang xcakap blakang...(ade ke weyh org yang jujur MACAU KO skg????xde kot) so ko jgn nak prasan xbersalah la..innocent la kunun..pastu wat taik pandai plak nak sapu..tapi ko sapu xsuci la weyh..bekas pon ade lagi..X SUCI ok!!! paham..???

KAU YANG KEDUA
Aku pon manusia jugak..kunun je semua..matang la ape la..pikir rasional la..rilax la..C***I la kan..(bengang)
Terkilan pon ade..klo cakap pasal terkilan memang nanges la kan..ratu air mata tertahan ni memang jadi air mata versi nigara fall la kot...kunun itu la..kunun ini la..get lost wif ur kunun ok!
Mane penah aku emo macam ni..tapi ngn kau siyes kau BODOH!xpenah aku jumpe orang BODOH macam ko..

* aku silap tentang engkau...aku silap menilai engkau..itu khilafku..dan aku akui..
*Ummi benar tentang itu..tetibe je masuk hal ummi kat sni..tp boleh je kan?
*selamat jalan untuk engkau **kau xkenal aku pon kan???? :(

YANG KETIGA
Satu2 da terbongkar da ade depan mate,da nampak,da alami sendiri pon xleh pikir ke???ape ke bengap sangat la kan..ke ade kepentingan lain??* dunia penuh rasuah..(rasuah ni banyk jenis la..takkan itu nak kena ajar kan..kate masuk u.bijak pandai..bile mkn rasuah dpt duit dari kje yang xamanah..ko plak bagi makan anak bini laki ibu atok bapak mak sepupu sepapat ko memang harammmmmm lah kan)))))))..*itulah manusia bila sangat jauh dari agama ALLAH..**usaha padamkan orang yang xde kepentingan akhirat untuk aku..moga aku ade kekutan untuk itu...

YANG KEEMPAT

Aku pon ade hati jugak la..boleh pikir kot..aku pon bukan baik sangat tapi kau lagi setan lah!!setan muke cam gampang!itu ko.kalo macam ni la jadinye memang lingkup la..xkan maju nye..xkemane pon..bkn boleh bawak mati pon..lain kalo yang duk mengata kat blakang depan kunun baik macam B**I ( muke pon da same kot aku tengok ).. ko yang ke empat sebab aku xsuke no 4..siyesly..sorry ye pade sape penggemar no 4..aku punye sejarah hitam ngan no 4..pengkhianat aku pon lahir bulan 4..2 ekor plak tu..*dendam sampai ko setel dgn aku*sumpah! >>yang ni pon adalah watak pertama jugak..hahhaa..sorry aku memang niat nak bambu kau...

ok dah malas..ini hanya luahan perasaan sebelum aku hambur depan muke baik aku post kat sini je kan..at least..ini blog aku..xsuke jangan baca..setel..

entri ini tiada gambar ::pengajaran : jangan baik sangat dan jangan bodohkan diri untuk orang yang anda tak pasti..

Setiap perbuatan ade ganjaran nye..baik buruk ganjaran tetap menjadi panduan jika kita berbalik pada pemikiran berlandaskan jalanNYA..

::kaler merah sebab emo












1 comment: