Saturday, November 19, 2011

SALAM AIDILADHA

Assalamualaikum...
Aidiladha da lame lepas.saya baru terhegeh-hegeh nak update pasal saya punye raye korban.
Raye tahun 2011 ni macam biase je.kami satu keluarga beraya macam kebiasaan.Raya ke2 abah sembelih 2 ekor lembu.xsempat amek gambar sebab saya bangun je abah da nak siap lapah lembu2 tu..(abah dan konco-konco nye lah)..raya ke 2 jugak saya punya sepupu bertunang..so kite tgk gmbr kat umah spupu saya je la ye..and ade jugak sket2 gambar kat umah aunt saya :)

Let's do some sight seeing...hehhehee..(sight ke???)

Spupu paling lawak aka kak zan @kuzan..susah sangat nak amek gambar die..ni pon curik je,,blkng tu my lovely su..

budak tembam yg baik
khyra adani ahmad zamri..btl ke eh??lupe daa..
 
pelamin dan mek nik..

from him to her

from him to her jugak

ni pon same

ni lagi satu from him to her

and this is her..my lovely cousin..kuza
happy engaged ya:) 

adik khyra yang baik..

lil sis amek gambar sendiri..hahaa..

cekci adik khyra...ciklong da peluh2 dukung adik..tembam sgt..n che su before  belah lelaki sampai

kiss sket..geram

new born anak sepupu...aini syafikah bt noorul hasmadi...on her 40days old in the world

cik long and the anak2 sepupu 

cik long nk amek gambar ngn adik iwan je ramai plak mnyebok

finally ade gambar ngan adik iwan:) 
tadaaaa..ok dah..sekian untuk entry ini..mata pon makin layu da ni...selamat pagi selamat malam..gosok gigi dan salam :)

No comments:

Post a Comment