Monday, November 28, 2011

BOLA TAMPAR PANTAI

Assalamualaikum...
Macam biasa lah topik untuk kali ini ialah...same macam tajuk entry la ye..
Kebetulan saya pon baru balik dari UM(universiti Malaya) tengok game.so mood nye masih berkisar bola tampar... :) 
 ...Bola tampar pantai...
kali ni 2nd time saya join sukan bernama seperti di atas..
1st time mase sukan kolej tahun 2011 jugak...main kat seksyen 19..siap kena kaca ok..terbaik,,tapi alhamdulillah kami menang...mase ni saya pair dengan alya :)
 2nd time plak pair dengan wani untuk sukan pantai uitm 2011 dekat pantai morib..
kali ni pon johan jugak~~syukur``Alhamdulillah

Tak banyak saya nak cerita pon..so kita tegok gambar je la ye

Here we are @s19..baju sukan kolej..canteek dan saya suke :)

lagi satu gambar highlight kat kaki ok..kena kaca..sakit woo...

Ni plak untuk sukan pantai kat morib tu

Fokus sket...see..nampak kan:)

clear x?

Ni la cite die :)

Kami..saya wani ika n pair die..xtau name :)


Ok..sekian dulu..kite sambung kejap lagi...or lain kali..klau rajin jap lagi lah..kalo x lain kali ok!

SALAM SAYANG DAN RINDU
~~fafa abdullah~~

No comments:

Post a Comment