Tuesday, June 5, 2012

::Percaturan Tersilap::

Assalamualaikum...

Aaaaa...hari ni apalah malangnya pula.Bukan mengeluh mahupun menyesali apa yang berlaku.Tapi inilah yang dinamakan sebuah kehidupan tambahan pula penilaian hanya berdasarkan bukti bertulis.Belas kasihan hanya berkemungkinan tersangat tipis.
*
Al-kisah : saya telah tersilap percaturan. Serius saya lupa dan saya fikir sebaliknya. Ceritanya saya tersalah kira   attendance percentage tuk subjek propulsion. Subjek ni tiada final exam. Silap diri sendiri juga. Tapi dah tersilap nak buat macam mana??? dan peratusannya amatlah sedikit beza.Tapi membawa impak pula. 10/13 dan 12/15.. the thing is attendance percentage should be 80% and more for passing marks and also is a ticket to sit the final exam or for this subject ( propulsion ) is to sit for the second test. Saya pula seperti pecahan tersebut telah ponteng kelas sebanyak 3x.Dan percaturan saya ialah 12/15 should be exactly 80% right???
But the thing goes wrong when i am really do not think about the first two weeks of this semester which i am only officially registered for this subject after 2weeks of classes. Then the calculation of my attendance would be per 13 not per 15. arggghhhhhhhhhhhhhhh!!! stress comes again! Just release semalam.But then today comes another problems. The lecturer ask us ( yg percentage same cam saye la) to get an original MC. The thing is what if i got the ori MC slip but why just now baru nak bagi. Terang lagi bersuluh menipu and saya rasa tersangatlah nampak kebodohannya kalau buat camtu. Aaaaa...tolong!!!
*
What should i do???
*
Ya Allah permudahkanlah urusan ku. Hanya padaMu ku berserah dan mohon segalanya.

Tak pernah seumur hidup saya kira kedatangan guna kalkulator.Hari ni ha amik!!! ni makan dia gara-gara  ponteng. Tapi bukan niat nak ponteng pun.serius saya hanya nak ponteng 2 kali.Tapi kali ke3 tu mmg demam dan malas nak pergi klinik.Tapi orang percaya ke??? yang paling penting lec saya percaya ke?? aaaaa....Ya Allah...berilah kelembutan hati kepada lecturerku....
*
Sekian dan hati kembali celaru. Saya tak nak extend lagi.Ya Allah bantulah hambaMU ini.

No comments:

Post a Comment